سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::آخرین اخبار شیعه::.

پیکر سه شهید حادثه تروریستی سامرا پنجشنبه وارد کشور می شوند

پیکر سه شهید حادثه تروریستی سامرا پنجشنبه وارد کشور می شوند

به گزارش ولی الله نیوز (ع) قصرشیرین - فرماندار قصرشیرین از انتقال پیکر سه زایر شهید ایرانی که در حادثه تروریستی عراق بر اثر انفجار بمب در نزدیکی شهر سامرا به شهادت رسیدند به کشور خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهدا روز پنجشنبه از طریق مرز خسروی وارد کشور می شود.



"حسین پروین" چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر انفجار یک بمب توسط عوامل تروریستی در مسیر بازگشت یکی از کاروان‌های زیارتی سازمان حج و زیارت که از استان گیلان به زیارت عتبات عالیات عراق رفته بودند در منطقه المشاهده نزدیکی سامرا - بغداد منجر به شهادت سه نفر از هموطنان زائرعتبات عالیات شد.

وی اظهار داشت: بر اثر این انفجار تروریستی هفت نفر از زائران این کاروان نیز مجروح شدند که سه نفر از آنها بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان بغداد تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

پروین گفت: مجروحان این حادثه از طریق هوایی به تهران منتقل شدند.

وی اسامی شهدا را که قرار است از مرز خسروی به داخل کشور منتقل شوند " سید محمد علی فلاح‌ عباسی، زهرا دقیقی و هدایت درویش ‌وند" ، اعلام کرد و از آمادگی کامل برای تحویل اجساد شهدای این حادثه تروریستی در مرز خسروی خبرداد.

قصرشیرین با بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق و 25 هزار نفر جمعیت دارای دو مرز رسمی و خسروی است.

مرز خسروی در مسافت 20 کیلومتری شهر قصرشیرین قرار دارد که دارای بزرگترین پایانه بین المللی زمینی خاورمیانه است که روزانه گنجایش 10 هزار زایر و مسافر را دارد.


مشاهده پیکر سه شهید حادثه تروریستی سامرا پنجشنبه وارد کشور می شوند