سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::آخرین اخبار شیعه::.

انفجار بمب در مقابل بیت آیت الله سیستانی در نجف اشرف

انفجار بمب در مقابل بیت آیت‌ الله سیستانی در نجف اشرف  

به گزارش «ولی الله نیوز» ،پرتاب بمبی دست ساز از سوی فردی ناشناس در خیابان الرسول نجف اشرف درست مقابل ورودی منزل آیت الله سیدعلی سیستانی از مراجع تقلید، زخمی شدن دو زائر ایرانی را رقم زد.
ابومسعود ساعدی مسوول امداد و پیگیری ستاد شمسا در نجف اشرف با اعلام این خبر به خبرنگار حج گفت: این بمب دست ساز رأس ساعت 11:40 دقیقه شب گذشته 11 فروردین ماه منفجر شد.

وی اظهار داشت: بر اثر این حادثه یک دختربچه 9 ساله به نام مطهره منصوری از تهران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با شماره باج 5117 ورودی 9 فروردین ماه و حسین حسن زاده 40 ساله از کرمان که به صورت انفرادی وارد عراق شده است، مجروح شدند.

مسوول امداد و پیگیری ستاد شمسا در نجف اشراف با اشاره به وضعیت جسمانی زائران آسیب دیده افزود: دو ترکش فلزی در ناحیه پشتی شکم و دو تا در ران پای چپ دختربچه 9 ساله اصابت کرده که البته سطحی بوده، حال وی مساعد است و ساعت 4 صبح امروز از بیمارستان مرخص شد.
وی با بیان اینکه پزشک معالج مطهره منصوری گفته که وی می تواند به زیارت کربلای معلی برود، اما راه رفتن کمتر را برای وی تجویز کرده است، گفت: بقیه درمان این دختربچه در ایران انجام می شود و از بابت حال وی جای هیچ نگرانی نیست.
ساعدی اما حال مجروح دوم را مناسب ارزیابی نکرد و گفت: تعداد ترکش های اصابت کرده به بدن آقای حسین حسن زاده زیاد است به طوری که تنها شش ترکش به شکم وی اصابت کرده و پیشانی و دست های وی نیز از برخورد این ترکش ها در امان نمانده است.

وی با بیان اینکه زائر کرمانی که به صورت انفرادی وارد عراق شده، شب گذشته خونریزی داخلی داشته و تحت عمل جراحی قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد که حال وی نیز به زودی مساعد شده و از بیمارستان مرخص شود.
منبع : شیعه نیوز

مشاهده انفجار بمب در مقابل بیت آیت الله سیستانی در نجف اشرف