سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::آخرین اخبار شیعه::.

عربستان گروههای تروریستی در عراق را آموزش میدهد

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از "پرس ‌تی‌ وی "، بر اساس گزارش‌ها، نیروهای امنیتی عربستان در آموزش ترویست‌هایی که در عراق به عملیات می‌پردازند، دست دارند، این در حالی است که رهبران سیاسی این کشور در تلاش هستند تا دولت ائتلافی را تشکیل دهند.

عربستان شبه‌ نظامیان را در پایگاه‌های در استان "عسیر " در جنوب غرب این کشور جمع‌آوی کرده و به آنها آموزش می‌دهد که چگونه به عملیات انتحاری و بمب‌گذاری بپردازند.

عربستان سعودی در این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان مباحث نظری نظیر این موضوع که شیعیان "کافر " هستند و سزاوار مرگ هستند را آموزش می‌دهد.

از زمان حمله آمریکا به عراق در سال 2003 و سقوط "صدام " دیکتاتور سابق این کشور، عراق در اکثر روزها شاهد عملیات انتحاری و بمب‌گذاری است.

روز یکشنبه طی دو علمیات بمب‌گذاری جداگانه در بغداد، حدود 50 نفر کشته شدند که این روز به عنوان خونبارترین روز عراق طی دو ماه گذشته نام گرفت.

این عملیات در حالی صورت می‌گیرد که یکی از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا اخیرا سفری مخفیانه به عربستان سعودی داشت و با مقامات این کشور درباره افزایش نیروها در منطقه "شروره " در جنوب عربستان و نزدیک مرز یمن صحبت کرد.

مشاهده عربستان گروههای تروریستی در عراق را آموزش میدهد