سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::آخرین اخبار شیعه::.

مبلغان فرقه های ضاله درکمین زائران جمکران

به گزارش فارس حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی با تاکید بر اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین مسجد مقدس جمکران و نهادهای استان وجود دارد، اظهار داشت: با تعامل بسیار خوبی که بین مسجد مقدس جمکران و دستگاه‌های استان وجود دارد سعی داریم امسال میزبان خوبی برای زائران این مسجد مقدس باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هرساله مسجد مقدس جمکران در نحوه خدمات‌رسانی خود به زائران با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، بیان داشت: با توجه به حجم بالای جمعیت در ایام نیمه شعبان از دوشنبه تا جمعه پس از نیمه شعبان شاهد ترافیک جمعیتی در مسیرهای منتهی به مسجد و همچنین داخل مسجد جمکران هستیم.

دبیر شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: زائران مسجد مقدس جمکران در این ایام باید به مسایل و دستورات ارگان‌های خدمات‌رسان به ویژه راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا در مسیر خود به طرف مسجد مقدس جمکران با مشکلی روبه‌رو نشوند.

وی به نکات امنیتی و انتظامی که زائران باید در مسجد مقدس جمکران رعایت کنند، اشاره کرد و گفت: زائران باید به شدت مراقب افرادی که سعی دارند آنها را منحرف کنند و تبلیغات انحرافی انجام می‌دهند، باشند.

وافی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان برای جلوگیری از تاثیرگذاری مسجد مقدس جمکران بر مردم،‌ گفت: زائران باید توجه داشته باشند که اگر شخصی سعی داشت مسایل منحرفانه را تبلیغ کرده و یا به تبلیغ فرقه‌های ضاله بپردازند، این موارد را به سرعت به مسئولان انتظامات مسجد اعلام کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نکات ترافیکی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: مسئولان باید سعی کنند مردم را به خوبی در این ایام توجیه کنند تا در مسیرهای آنها به طرف مسجد مقدس جمکران مشکلات ترافیکی به وجود نیاید.

دبیر شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: البته به هیچ وجه نباید به بهانه تامین امینت و کنترل بار ترافیکی مسجد مقدس جمکران از حضور زائران در این مسجد مقدس جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور جمعیتی عظیم در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران ثروتی بزرگ برای جامعه ما است که نباید این ثروت از این مسجد مقدس گرفته شود.

دبیر شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فضای بیرونی مسجد مقدس جمکران به شدت نیازمند خدمات رفاهی است، گفت: همت مضاعفی امسال برای خدمات عمرانی و رفاهی در خارج مسجد مقدس جمکران نیاز است.

مشاهده مبلغان فرقه های ضاله درکمین زائران جمکران