سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::آخرین اخبار شیعه::.

ازدواج دشمن اصلی حجاب در فرانسه با دختری مسلمان

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از فرانسه حاکی از آن است «اریک  پیسون» وزیر مهاجرت و محیط زیست این کشور که سرسخت ترین و اصلی ترین دشمن دین مبین اسلام و حجاب در فرانسه به شمار می رود، اکنون دل به یک دختر مسلمان بسته، اما به دلیل غیرمسلمان بودن نمی تواند با او ازدواج کند از همین رو تصمیم گرفته در آینده نزدیک مسلمان شدن خود را اعلام کند.

گفتنی است «اریک  پیسون» بیشترین شخصیت فرانسوی بود که برای ممنوعیت رفت و آمد زنان محجبه و به ویژه نقاب دار در اماکن عمومی فرانسه، تلاش کرد. او به قدری علیه حجاب و نقاب فعالیت کرد که به یکی از شخصیت ها و سیاستمداران بسیار سرشناس کشورش تبدیل شد به طوری که بیشتر کارشناسان وی را یکی از گزینه های اصلی جانشینی «فرانسوا فیون» در پست نخست وزیری فرانسه می دانند.

او اکنون 52 سال سن دارد و در سال 2009 با یک دختر مسلمان تونسی تبار 24 ساله بنام «یاسمن ترجمن» آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. بر همین اساس برخی مطبوعات و سایت های خبری فرانسوی اعلام کرده اند که وی حتی حاضر است برای ازدواج با وی، تابع احکام دین اسلامی شده و مسلمان بشود.

در همین راستا روزنامه «لو پاریسین» در مطلبی نوشت: خانم «یاسمن ترجمن» در حال حاضر دانشجوی رشته هنر در دانشگاه پاریس است. «اریک  پیسون» و این دختر جوان مسلمان قرار است 16 سپتامبر آینده با یکدیگر ازدواج کنند. «اریک» از پدری فرانسوی و مادری لبنانی متولد شده است. محل تولد وی کشور مراکش بوده اما در سنین بسیار کودکی به همراه خانواده به فرانسه بازگشت.

این روزنامه در ادامه نوشت: وزیر مهاجرت و محیط زیست فرانسه سال گذشته به همراه «یاسمن ترجمن» در مراسم جشن ازدواج فرزند «زین العابدین بن علی» رئیس جمهور تونس شرکت کرد. در آن سفر، با خانواده «یاسمن» نیز از نزدیک آشنا شد. البته پس از بازگشت به فرانسه، با جنجال رسانه ای مطبوعات زرد مواجه شد از همین رو به ناچار طی گفتگویی اعلام کرد که "او یک فرد سکولار است و دوست دارد که سکولار بماند".


مشاهده ازدواج دشمن اصلی حجاب در فرانسه با دختری مسلمان