سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::آخرین اخبار شیعه::.

ازدواج دشمن اصلی حجاب در فرانسه با دختری مسلمان

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از فرانسه حاکی از آن است «اریک  پیسون» وزیر مهاجرت و محیط زیست این کشور که سرسخت ترین و اصلی ترین دشمن دین مبین اسلام و حجاب در فرانسه به شمار می رود، اکنون دل به یک دختر مسلمان بسته، اما به دلیل غیرمسلمان بودن نمی تواند با او ازدواج کند از همین رو تصمیم گرفته در آینده نزدیک مسلمان شدن خود را اعلام کند.

گفتنی است «اریک  پیسون» بیشترین شخصیت فرانسوی بود که برای ممنوعیت رفت و آمد زنان محجبه و به ویژه نقاب دار در اماکن عمومی فرانسه، تلاش کرد. او به قدری علیه حجاب و نقاب فعالیت کرد که به یکی از شخصیت ها و سیاستمداران بسیار سرشناس کشورش تبدیل شد به طوری که بیشتر کارشناسان وی را یکی از گزینه های اصلی جانشینی «فرانسوا فیون» در پست نخست وزیری فرانسه می دانند.

او اکنون 52 سال سن دارد و در سال 2009 با یک دختر مسلمان تونسی تبار 24 ساله بنام «یاسمن ترجمن» آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. بر همین اساس برخی مطبوعات و سایت های خبری فرانسوی اعلام کرده اند که وی حتی حاضر است برای ازدواج با وی، تابع احکام دین اسلامی شده و مسلمان بشود.

در همین راستا روزنامه «لو پاریسین» در مطلبی نوشت: خانم «یاسمن ترجمن» در حال حاضر دانشجوی رشته هنر در دانشگاه پاریس است. «اریک  پیسون» و این دختر جوان مسلمان قرار است 16 سپتامبر آینده با یکدیگر ازدواج کنند. «اریک» از پدری فرانسوی و مادری لبنانی متولد شده است. محل تولد وی کشور مراکش بوده اما در سنین بسیار کودکی به همراه خانواده به فرانسه بازگشت.

این روزنامه در ادامه نوشت: وزیر مهاجرت و محیط زیست فرانسه سال گذشته به همراه «یاسمن ترجمن» در مراسم جشن ازدواج فرزند «زین العابدین بن علی» رئیس جمهور تونس شرکت کرد. در آن سفر، با خانواده «یاسمن» نیز از نزدیک آشنا شد. البته پس از بازگشت به فرانسه، با جنجال رسانه ای مطبوعات زرد مواجه شد از همین رو به ناچار طی گفتگویی اعلام کرد که "او یک فرد سکولار است و دوست دارد که سکولار بماند".


مشاهده ازدواج دشمن اصلی حجاب در فرانسه با دختری مسلمان

عملیات تروریستی علیه مسلمانان، حرام است

علمای اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که با قاطعیت تمام و براساس وظیفه دینی و تاریخی خود صراحتا اعلام می‌داریم عملیات انتحاری و تروریستی علیه مسلمانان شیعه و سنی قطعا حرام شرعی و مستوجب عذاب الهی است.

مشاهده عملیات تروریستی علیه مسلمانان، حرام است

مبلغان فرقه های ضاله درکمین زائران جمکران

به گزارش فارس حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی با تاکید بر اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین مسجد مقدس جمکران و نهادهای استان وجود دارد، اظهار داشت: با تعامل بسیار خوبی که بین مسجد مقدس جمکران و دستگاه‌های استان وجود دارد سعی داریم امسال میزبان خوبی برای زائران این مسجد مقدس باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هرساله مسجد مقدس جمکران در نحوه خدمات‌رسانی خود به زائران با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، بیان داشت: با توجه به حجم بالای جمعیت در ایام نیمه شعبان از دوشنبه تا جمعه پس از نیمه شعبان شاهد ترافیک جمعیتی در مسیرهای منتهی به مسجد و همچنین داخل مسجد جمکران هستیم.

دبیر شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: زائران مسجد مقدس جمکران در این ایام باید به مسایل و دستورات ارگان‌های خدمات‌رسان به ویژه راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا در مسیر خود به طرف مسجد مقدس جمکران با مشکلی روبه‌رو نشوند.

وی به نکات امنیتی و انتظامی که زائران باید در مسجد مقدس جمکران رعایت کنند، اشاره کرد و گفت: زائران باید به شدت مراقب افرادی که سعی دارند آنها را منحرف کنند و تبلیغات انحرافی انجام می‌دهند، باشند.

وافی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان برای جلوگیری از تاثیرگذاری مسجد مقدس جمکران بر مردم،‌ گفت: زائران باید توجه داشته باشند که اگر شخصی سعی داشت مسایل منحرفانه را تبلیغ کرده و یا به تبلیغ فرقه‌های ضاله بپردازند، این موارد را به سرعت به مسئولان انتظامات مسجد اعلام کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نکات ترافیکی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: مسئولان باید سعی کنند مردم را به خوبی در این ایام توجیه کنند تا در مسیرهای آنها به طرف مسجد مقدس جمکران مشکلات ترافیکی به وجود نیاید.

دبیر شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: البته به هیچ وجه نباید به بهانه تامین امینت و کنترل بار ترافیکی مسجد مقدس جمکران از حضور زائران در این مسجد مقدس جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور جمعیتی عظیم در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران ثروتی بزرگ برای جامعه ما است که نباید این ثروت از این مسجد مقدس گرفته شود.

دبیر شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فضای بیرونی مسجد مقدس جمکران به شدت نیازمند خدمات رفاهی است، گفت: همت مضاعفی امسال برای خدمات عمرانی و رفاهی در خارج مسجد مقدس جمکران نیاز است.

مشاهده مبلغان فرقه های ضاله درکمین زائران جمکران

تعدادی از عوامل مرتبط با اقدام تروریستی زاهدان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ علی عبداللهی با اعلام اینکه تعدادی از کمک کنندگان به عوامل انتحاری جنایت زاهدان شناسایی و تعدادی هم دستگیر شده اند، گفت: شناسایی افرادی که به نوعی کمک کننده به عوامل انتحاری بوده اند، همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: وابستگی افرادی که این عملیات تروریستی را در مسجد جامع زاهدان انجام دادند به گروهک ریگی تقریبا برای ما محرز است.

مشاهده تعدادی از عوامل مرتبط با اقدام تروریستی زاهدان دستگیر شدند

راه اندازی شبکه ماهواره ای وهابیت به زبان اسپانیایی

به گزارش «شیعه نیوز» به دنبال اعلام راه اندازی شبکه ماهواره ای قرطبه به زبان اسپانیایی کارشناسان اسپانیایی در خصوص خطر گسترش وهابیت در اروپا هشدار دادند .
این شبکه ماهواره ای قرار است از اغاز  ماه مبارک رمضان برنامه های خود راروی انتن ببرد .
 
یک روزنامه اسپانیایی در این خصوص نوشت : اسپانیا بهشت گمشده مسلمانان است و هدف این شبکه ماهواره ایگسترش اسلام رادیکال و بدنبال ان تروریسم در این کشور میباشد .ا

این شبکه ماهواره ای را عبد العزیز بن فوزان الفوزان سرپرستی میکند


مشاهده راه اندازی شبکه ماهواره ای وهابیت به زبان اسپانیایی